Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

недеља, 17. јул 2011.

Objektivom po Srbiji - Srebrno jezero, kada usred sezone zataji sezona...

Juli mesec, navikli smo da je na Srebrnom jezeru gužva, ali...ovogodišnji juli počeo je kišom i hladnim vremenom. Tako je i moj objektiv dočekalo pusto Srebrno jezero jednog utorka. Ipak, lepotu ne čini gužva, a ni reka turista po kojima je ovo mesto poznato, lepota je uvek tu za onoga ko ume da je vidi...







U marini se lenjo ljujuljškaju čamci i brodići, čekajući onaj nalet koji stiže očito tek sa vrelim danima kojima se svi ovde sada nadaju.

Нема коментара:

Постави коментар