Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

субота, 14. септембар 2013.

Objektivom van Srbije - Sveti Stefan, mesto gde za odmor čak i sam Sveti Stefan mora da štedi :)

Kažu kako je skupo ovde, kako je skupo onde, ali naprosto, postoje mesta na kojima kad ne bi bilo toliko skupo, bilo bi - pusto. Zašto je tako, postoji niz objašnjenja, ali ona nam sada nisu preterano bitna, jer prosečnom smrtniku zaista nijedno od njih ne bi pojasnilo šta može da natera nekoga da za svoje uživanje na plaži plati 50 eura, a da pritom dobije na celodnevno korišćenje ležaljku, suncobran i peškir!!??
Oh, da, a pritom je najjeftiniji obrok pica, koja u svojoj najskromnijoj verziji košta čak 14 eura....pa, i za to morate da se zakažete, ne može da tek tako padne napamet i - hajdemo. Ne ide tako...


Dakle, to bi otprilike bilo to. Pa sad, ako smo uspeli da svarimo nadrealni i pohotni pogled u naš džep, onda nam ne preostaje ništa drugo veđ da se malo okupamo u toj gotovo svetoj vodi Svetostefanske plaže, ali i da malo pogledamo oko sebe i shvatimo - vredi li?
Odgovor na to pitanje ja ne znam, ma koliko puta da sam bio na ovom mestu, ali da je lepo i da je skoro vanvremenski na momente, jeste. Uostalom, pogledajmo na slikama to o čemu sam pisao...





























Нема коментара:

Постави коментар