Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

петак, 6. децембар 2013.

Objektivom po Srbiji - Osmatračnica na Bukulji, pogled na Aranđelovac od koga se teško odvaja...

Bukulja, planina poznata po mnogo čemu, ali najviše po svom lekovitom zaveštanju, domu najpoznatije domaće flaširane vode, jedne od najpoznatijih banja u Srbiji, a od pre koju godinu i po osmatračnici. Pravi planinski put, asfaltiran ali primereno oštar i krivudav, stalno pod nagibom, vodi iz Bukovičke banje ili Aranđelovca sve do jednog od vrhova gde je poodavno smešten lovački dom, letnja pozornica, kafić...
Dakle, odigravši na sigurnu kartu afirmisanog izletišta, oni koji su umeli da upere pogled u budućnost omogućili su svima ostalima da spuste pogled na Aranđelovac. I to kakav pogled...


Nekih jednostavnih pet spratova, sa odmorištima na širokom stepeništu, ograde na svakom nivou i - konačno, tu smo. Teleskop za slobodnu upotrebu i fantastičan pogled. Nešto što definitivno treba videti, posebno ako smo blizu. A ja sam se zaputio specijalno zbog toga tamo, nisam uopšte bio blizu. I, vredelo je svaki kilometar, barem meni.
Najzad, slike su tu, možda će nekome biti i one dovoljne, a nekoga će možda i povesti na kratak izlet tragom nezaboravnog pogleda sa ove osmatračnice.





















Нема коментара:

Постави коментар