Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

субота, 26. децембар 2015.

Objektivom po Srbiji - Srebrno jezero u odmoru od sezone

Iako je Srebrno jezero zaista čest gost na mojim stranicama, uključiv i dodatne sadržaje, ono je i dalje zanimljiv motiv i u sezoni i van sezone. Tako smo dobili priliku da prošetamo kroz neke fotografije ove turističke destinacije i van sezone. Koliko može nekome da bude zanimljivo kad Dunav cveta, ne znam, ali impozantan prizor je kada gotovo čitav zaliv prekrije procvetala dunavska vegetacija.


Konačno, prelepa šetnja je zagarantovana u ovom ambijentu, samo ako su vremenski uslovi i raspoloženje namernika tu. Uvek ima šta da se vidi, uvek je nešto novo, nešto drugačije, nešto zbog čega treba protegnuti noge.
I točkove...















































Нема коментара:

Постави коментар