Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

понедељак, 16. новембар 2015.

Fokus na događaju - Restauracija i zidina i rekonstrukcija kompleksa Golubačke tvrđave

Na neki način sam bio uključen u sjajan projekat restauracije tvrđave kod Golupca pre nekih šest godina, prikupljala su se sredstva, predstavljali planovi i uspelo se. Tehnički deo, posebno sa imovinskim odnosima, tekao je manje glatko ali se i sa njim na kraju uspelo. Radovi su počeli, zaustavljanja nema. Trajaće, ali sad je sve tu, jedino je još nedostajao moj objektiv.
Sad je i on uzeo u fokus ove radove na kraju kojih će Đerdapska magistrala biti skrenuta kroz novi tunel, a dosadašnji prolaz kroz tvrđavu biće baš ono što i treba da bude - šetalište. Nova marina i kej koji se grade dovešće i kruzere sa svojim putnicima, a biće toga i još, bar prema prvobitnom planu.


Trebalo bi da staru drobilicu za kamen zameni veliki grupni atelje za slikanje, jer umesto kamenoloma bi trebo biti otvoreni amfiteatar. Logično, ali u delu šume bi se trebali smestiti i neki bungalovi, pa više Golubac ne bi trebalo da predstavlja samo tranzit sa izuzetnim rizikom za saobraćaj, ili primer kako ne bi trebalo tretirati praktično u odnosu na kulturno, istorijsko... Da zasija kako valja Golubačka tvrđava.
U iščekivanju onoga što če biti, malo slika o onome kako je u samim radovima.

































1 коментар: