Nešto kao reč dobrodošlice...



Kao i u fotografisanju, tako i u izboru i prikazu fotografija na stranicama pred nama, trudio sam se da na neki vedriji i lepši način istaknem one izuzetnije momente iz relativno dosadne svakodnevnice i obogatim ih fotografijom koja bi mogla gledaoca da bar nakratko odvuče na neku drugu, lepšu stranu.
Ne znam da li sam i koliko uspeo u tome, ali znam ko će znati... svako ko se zadrži na ovim mojim stranicama.

Svakom posetiocu želim da uživa na stranicama ovog Bloga bar upola koliko sam ja uživao u ideji da neke svoje lepe momente podelim sa drugima.

Претражи овај блог

Пратиоци

петак, 5. мај 2017.

Objektivom po Srbiji - Sremska Mitrovica, od drevnog Sirmiuma do savremene prestonice Srema

Nije baš podno Fruške gore, ne...ima do tamo malo vozikanja, naravno, ali nekako - kao da jeste.
Zato je na Savi.
Tačno tamo.
I pored gradske plaže na Savi i mosta za automobile, ima i jedan sjajni pešački most preko Save koji povezuje Sremsku i Mačvansku Mitrovicu.
Za Mitrovčane ima izletišta na sve strane, baš kako se u narodu i kaže - širok im Srem, ali nije naodmet ni ostati u Sremskoj Mitrovici po nekom lepom danu.
Prelepo je ustvari...
Atrakcija napretek, od istorije i kulture, preko raznih događaja kakav je recimo i jedan od tradicionalno najboljih, a možda i najbolji moto skup kojim se sezona ovih dvotočkaških okupljanja praktično otvara, pa sve do mesta gde se proizvodi sir koji za kilogram zahteva četvorocifren broj.
Devizni, naravno.
O, da. Zasavica i čuveni i nadaleko poznati magareći sir (eto kako to ume da zazvuči kad se reči obrnu :) ) su sasvim sigurno jasni sinonimi, ali ne i jedine asocijacije na prelepu prestonicu Srema.


Vredi li je posetiti?
Više puta, više puta.
Moj definitivni odgovor.
Ja lično osim pomenutog moto skupa navraćam često i iz drugih razloga, od Zasavice pa do najobičnijeg sladoleda na šetalištu.
Mislim...nije to baš najobičniji sladoled svakako, ali i da jeste, na ovom šetalištu nijedan sladoled ne može biti običan.
Sremska Mitrovica to ne dozvoljava, naprosto se utisne u svaki korak, svaki uzdah...

































Нема коментара:

Постави коментар